dinsdag 1 oktober 2013

Terug van weggeweest

Hier ben ik terug... dringend tijd....
Wegens persoonlijke problemen lag ik een heel tijdje stil, zowel in blogland als op naaivlak. Maar vooral dat laatste ging stillekesaan terug kriebelen. Ik had zoveel projectjes in mijn hoofd en de aanvragen bleven ook maar binnenkomen.
Gelukkig valt alles intussen terug een beetje in zijn plooi. Ik heb in mijn nieuwe woonst zelfs een heus naaibureautje ingericht. De verjaardag van een fijne vriendin én de opening van een nieuwe Veritaswinkel in Hasselt, waren dan ook een goede reden om er weer eens in te vliegen..

Onlangs opende (zoals gezegd) in Hasselt een nieuwe 'belevingswinkel' van Veritas de deuren. Op de benedenverdieping vind je het typische assortiment, maar op de bovenverdieping is een heuse 'hobbyshop' waar je alle mogelijke benodigdheden vindt en bovendien allerhande workshops kan volgen. Ik weet dan ook nù al dat dit mijn favoriete winkel in Hasselt zal worden (al denkt mijn portemonnee daar vast anders over :) ). 
Ik ging er een week of 2 geleden eens een kijkje nemen en kocht er meteen een nieuw naaiboek (wéér 1). 'Tassen maken de vrouw' van Lisa Lam, is precies speciaal voor mij geschreven :)
Gelukkig had ik een jarige vriendin waarop ik mijn eerste probeersel kon uittesten. De 'too cool for school-tas' lukte wonderbaarlijk goed en zag er, gelukkig voor de vriendin, niet als een 1e probeersel uit.
Het resultaat zie je hieronder. Maar 2 dingen staan nu al vast: het zal zeker niet het laatste tasje zijn dat ik uit dit fantastische boek zal maken én ik ben weer vertrokken in naai- en blogland





3 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat alles terug in zijn plooi valt. Prachtige tas maakte je. Die vriendin mag dolgelukkig zijn met zo een tof cadeau.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2017 ford fusion hybrid titanium steel - TITanium Arts
    2017 ford fusion fusion hybrid cobalt vs titanium drill bits titanium steel edge titanium - The toaks titanium result titanium wok of a fusion system with new titanium exhaust tips features and new features and features.

    BeantwoordenVerwijderen